En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Radiobingo
Sånn
høres Solvik ut når vi spiller om 103 500 kroner i radiobingo. Dette er
fra Radio Nordkapps radiobingo mandag kveld.
Nye
muligheter i Radio Porsanger i kveld klokken 21:00. Nam!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar