Tirsdag var det en bilbrann i Nordkapp. Kjell-Bendik Pedersen dro ut og tok bilder. Jeg skrev den korte artikkelen på Radionordkapp.no.
Da bildene kom, var det konkurranse på NRK. Innringeren og vinneren på konkurransen i NRK Finnmark var han Pedersen. Ja, jeg ble en smule paff der jeg satt på kontoret.
Gratulerer, Pedersen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar