Kjell-Bendik Pedersen vant på NRK-konkurranse

Tirsdag var det en bilbrann i Nordkapp. Kjell-Bendik Pedersen dro ut og tok bilder. Jeg skrev den korte artikkelen på Radionordkapp.no.

Da bildene kom, var det konkurranse på NRK. Innringeren og vinneren på konkurransen i NRK Finnmark var han Pedersen. Ja, jeg ble en smule paff der jeg satt på kontoret.

Gratulerer, Pedersen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar