Lager nytt «GTA»

Rockstar Games kom før helgen med nyheten om at «GTAVI» er på vei.

--Vi er glade for å kunne bekrefte at utviklingen av det neste «GTA»-spillet er godt i gang, har spillutviklere skrevet i en bloggpost som ble publisert på fredag.

Det forrige spillet i serien ble lansert høsten 2013. Det har lenge vært spekulert når Rockstar Games lanserer det neste spillet, ifølge Tek.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar