En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Andreassen lovet gevinst og gevinst ble det
Mandag
kveld leverte Nordkapp Odds og Utvikling inn en ny oddskupong etter motbydelige
tap på søndag.
Solvik
var skeptisk, men Kjell Andreassen lovet gevinst og en hyggelig fortjeneste.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar