Andreassen lovet gevinst og gevinst ble det

Mandag kveld leverte Nordkapp Odds og Utvikling inn en ny oddskupong etter motbydelige tap på søndag.

Solvik var skeptisk, men Kjell Andreassen lovet gevinst og en hyggelig fortjeneste.

Gevinst ble det. Nam!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar