Nordkapp Odds og Utvikling, Kjell Andreassen og Solvik på cirka 71 grader nord, har levert inn en ny oddskupong etter motbydelige tap søndag kveld. Det var harde forhandlinger mellom Andreassen og Solvik før oddskupongen ble levert inn på Coolbet.com.
Andreassen: --Skal vi spille?
Solvik:
--Nei!
Andreassen:
--Jo, litt. Jeg har to fantastiske objekt. Du kommer til å genierklære meg i kveld.
Solvik:
--Nei!
Andreassen:
--Jeg lover å øvelseskjøre med deg.
Solvik:
--Oki, da.
Når du ser Solvik kjøre oppover Storgata på cirka 71 grader nord i Kjells bil med Kjell Andreassen som passasjerer, er det oddsen som har sørget for kjøretimen. Og ja, jeg kjører fort!
Spill gjør livet litt artigere! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar