Kjøper Zynga for rekordsum

Utgiverne av spillserien Grand Theft Auto, Take-Two, meldte denne uken at de kjøper opp spillselskapet Zynga, for rekordhøye 12,7 milliarder dollar.

Prisen for oppkjøpet er det største i videospillenes historie ifølge The Verge, og refererer til Microsofts oppkjøp av morselskapet til Skyrim for sammenligning. Kostnaden for kjøpet av Bethesda Softworks kostet dem intet mindre enn 7,5 milliarder dollar, ifølge Tek.no.

Det er mye penger i spill!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar