Konkurransekamper hos Corner

Uteliv i Nordkapp har så stor plass hos Corner at konkurransekampene går som planlagt, selv om regjeringen har innført strenge smittevernregler.

--Vi har god plass og kan holde meteren. Dessuten er det aldri fullt hus på fotballkamp, så vi viser fotball med god samvittighet i samarbeid med Nordkapp Premier League Supporter´s. Det sier Odd-Arne Nilsen.

Konkurransekampene lørdag 11. desember:

16.00 Liverpool - Aston Villa

18.30 Norwich - Manchester United

--Jeg ber fotballsupporterne følge smittevernreglene, altså gjøre det enkelt for oss som er på jobb. Bruk munnbind ut og inn av Corner, én meter avstand, antibac og det er bordservering for alkohol. Er du syk, hold deg hjemme, er oppfordringen fra Odd-Arne Nilsen.

Jarle Pedersen, leder i Nordkapp Premier League Supporter´s, synes fotballmiljøet i Nordkapp er heldig som har en så god samarbeidspartner som Uteliv i Nordkapp.

(Først publisert på Utelivinordkapp.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar