Tradisjonelt julelotteri

Honningsvåg Supporterklubb har vedtatt at det blir et tradisjonelt julelotteri i år.

Foran julen i 2020 ble det solgt flest lodd på nett.

--I år skal representanter fra supporterklubben sitte på butikker og selge lodd. Det blir også delt ut loddbøker til butikker og privatpersoner, pluss nettsalg. Det sier Odd Johnsen, leder i Honningsvåg Supporterklubb, til Radio Nordkapp.

Honningsvåg Supporterklubb har startet arbeidet med å samle inn premier fra det lokale næringslivet. Johnsen regner med at loddsalget starter torsdag 23. november.

--I år blir loddselgerne innkalt til møte og middag i november, både for å fordele vakter og sosialt samvær. Hvis det er personer som ønsker å bli med i supporterklubben, ta kontakt. Det er oppfordringen fra Odd Johnsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar