Novak Djokovic dropper Australian Open?

Australian Open i januar kan gå uten verdensener og tittelholder Novak Djokovic som følge av krav om koronavaksinasjon, melder Eurosport.

Serberen har ennå ikke bestemt seg for om han kommer til å delta i neste års første Grand Slam-turnering. Djokovic har vært en sterk kritiker av koronaregimet tennisspillerne har måttet leve under, og han ble tidlig kjent som vaksineskeptiker.

Nå vil han imidlertid ikke svare på om han har vaksinert seg eller ei, ifølge Eurosport.

Oddsen

Tennis er en naturlig kategori i oddsmenyen til bookmakere i det uregulerte nasjonale markedet. Oddsen gjør tennis veldig spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar