En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Norgesmesterskapet i poker
Norgesmesterskapet
i poker pågår på Gardermoen. Flere hundre pokerspillere er denne uken samlet
til flere turneringer. Arrangøren har vært flink til å komme med oppdateringer
gjennom videoer og bilder på Instagram.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar