Torsdag gikk Abid Raja av som kultur- og likestillingsminister, en illiberal kulturminister i spillpolitikk. De neste fire årene skal Abid Raja være stortingsrepresentant.
Boken han har gitt ut, Min skyld - en historie om frigjøring, ligger på topplisten i kategorien Dokumentar og fakta, hos Ark Bokhandel.
Boken består av 239 sider. Prisen er kroner 349.
Om skribenten skal lese boken og følge Abid Raja? Ja jeg skal det, men trenger litt pause fra fyren. Jeg var rimelig lei han de siste månedene han var kulturminister. Etter en pause skal jeg behandle Abid Raja som andre interessante politikere i Norge.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar