En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Nintendo med ny switch-konsoll
Denne
uken presenterte Nintendo en ny Nintendo switch-modell. Denne nye modellen
bruker en OLED-skjerm. Konsollen kommer på markedet i oktober.
Den
nye konsollen kommer trolig til å koste rundt 4 000 kroner i Norge.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar