Naken sosialdemokrat berget kvelden for Solvik, Andreassen og Olsen. Nam!

I begynnelsen av 2. omgang i kampen mellom Nederland – Ukraina, var skribenten så frustrert at jeg ba ei Honningsvåg-jente og en arbeiderpartipolitiker sørpå kle seg peise nakne og be for Nederland-skåringer. Honningsvåg-dama er så prippen, at hun nektet; tror jeg. Den kvinnelige sosialdemokraten derimot, sendte snapp. Like etter at klærne var av, ledet Nederland 2-0. Jeg lo så tårene trillet, helt til stillingen var 2-2. Jeg turte ikke be om flere tjenester, men arbeiderpartipolitikeren sendte nok en nakensnapp, og noen sekund etter skåret Denzel Dumfries og Nederland vant 3-2.

Tro om jeg skal ønske nakensnapp, og at hun ber for å avvikle formueskatten? #Fundere Ja da, hun kommer til å nekte på dette ønsket. Hun er for skatter og avgifter, for å omfordele penger i god sosialdemokratisk tradisjon.

Jeg er sliten og svett, men Solvik, Sten Marvin Olsen og Kjell Andreassen tjente bra med penger på kampen. Nederland var mitt lag, et lag som gikk igjen på tre kuponger. Spill gjør livet litt artigere! Nam!

PS: Jeg og den kvinnelige arbeiderpartipolitikeren har et vennskapelig og godt forhold. Det er mye tull og tøys, og stunder der vi begge er søkkende seriøse.

Bongen til Solvik. (Skjermdump Comeon.com) 

Bongen til Olsen/Solvik. (Skjermdump Betsson.com) 

Bongen til Nordkapp Odds og Utvikling. (Skjermdump Coolbet.com) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar