Naken arbeiderpartipolitiker krever provisjon (Og ja, jeg elsker kapitalister)

Til tross for at vi er mer skolerte enn noen gang før, er det fortsatt veldig mange mennesker som tror på det urimelige; fra Snåsamannen til gud. Jeg synes det er ganske latterlig, men forsvarer tros- og religionsfriheten; en av de viktigste frihetene.

I en av EM-kampene ba jeg en arbeiderpartipolitiker kle seg peise naken og be for skåringer til Nederland. Hun gjorde det og sendte bilde. Like etterpå skåret Nederland. Ettersom jeg tror på menneske og ikke guder, setter jeg dette under kategorien tilfeldigheter. Jeg tjente godt med penger. Jeg var fornøyd, arbeiderpartipolitikeren smilte og fikk vist frem den deilige kroppen.

I kampen Tyskland – Ungarn trengte jeg tysk skåring på slutten av kampen. Jeg sendte nok en melding til arbeiderpartipolitikeren, men ingen svar og ingen bilder. Tyskland fikk ikke flere skåringer, og jeg tapte motbydelig mye penger på veddemålet. I ettertid fikk jeg en forklaring på hvorfor hun ikke kunne åpne meldingen, og slett ikke kle seg peise naken. Forklaringen var god, den.

I den samme meldingen med den gode forklaringen, ba hun om provisjon. Hvis jeg skal tjene penger på hennes nakne kropp, skal hun ha en andel av fortjenesten. Jeg elsker kravet, jeg elsker rett og slett at mennesker vil tjene penger. At en sosialdemokrat viser et kapitalistisk lynne, er fantastisk. Sånne sosialdemokrater liker jeg! Kravet hun kom med er naturlig og forståelig.

Om det var tilfeldig at Nederland skåret etter at hun ba om det? Ja, jeg tror det. Alt annet er ulogisk. Vil det være tilfeldighet om det fungerer i helgen? Ja, etter min mening. Om jeg kommer til å betale ut provisjon? Selvfølgelig!

Arbeiderpartiet er for øvrig forsvarer av sexkjøpsloven, en lov som krenker mange viktige prinsipp. Jeg kommer nok til å minne henne på det neste gang vi tjener penger på oddsen, der hun er peise naken.

Spill gjør livet litt artigere! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

PS: Jeg har så sinnssykt lyst å sette penger på Rosenborg-seier i dagens kamp, men har tapt penger på Rosenborg denne sesongen. Med litt AP-hjelp kan det bli veddemål i kampen Lillestrøm – Rosenborg. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar