Beskjed fra Kjell Andreassen til Solvik: -Etter at du fremstilte deg selv som den snille mannen og meg som et troll, forventer jeg at du skriver om kveldens oddskuponger

Kjell Andreassen er jentesur! Han er sur for at jeg påpekte som sant er, at vi gikk glipp av en flott gevinst fordi han ville ha over 2,5 mål i kampen mellom Manchester United – Milan.

Fredag var Andreassen god! Vi tjente «formidabelt» med penger og mange av forslagene kom fra han, uten stor diskusjon. Jeg er fortsatt den snille og runde av oss.

Kupong 1:

Atalanta – Spezia, 1.

Levante UD – Valencia, under 3,5 mål.

Odds: 1,76. Fortjeneste: Nam!

Kupong 2:

Atalanta – Spezia, 1 med handicap -1.

FC Augsburg - Borussia Mönchengladbach, begge lag skårer.

Newcastle United - Aston Villa, under 3,5 mål.

Stade Reims - Olympique Lyonnais, under 3,5 mål.

Levante UD – Valencia, under 3,5 mål.

Blackburn Rovers – Brentford, under 3,5 mål.

Odds: 10,98. Fortjeneste: Nam!

Ulempen med kupongene er at vi har mye penger på konto. Mye penger på spillekontoen gjør oss som regel uansvarlige. I morgen er det sinnssykt med fotballkamper i oddsmenyen. Nam!

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar