Kjell Andreassen er jentesur! Han er sur for at jeg påpekte som sant er, at vi gikk glipp av en flott gevinst fordi han ville ha over 2,5 mål i kampen mellom Manchester United – Milan.
Fredag var Andreassen god! Vi tjente «formidabelt» med penger og mange av forslagene kom fra han, uten stor diskusjon. Jeg er fortsatt den snille og runde av oss.
Kupong 1:
Atalanta
– Spezia, 1.
Levante
UD – Valencia, under 3,5 mål.
Odds:
1,76. Fortjeneste: Nam!
Kupong 2:
Atalanta
– Spezia, 1 med handicap -1.
FC
Augsburg - Borussia Mönchengladbach, begge lag skårer.
Newcastle
United - Aston Villa, under 3,5 mål.
Stade
Reims - Olympique Lyonnais, under 3,5 mål.
Levante
UD – Valencia, under 3,5 mål.
Blackburn
Rovers – Brentford, under 3,5 mål.
Odds:
10,98. Fortjeneste: Nam!
Ulempen med kupongene er at vi har mye penger på konto. Mye penger på spillekontoen gjør oss som regel uansvarlige. I morgen er det sinnssykt med fotballkamper i oddsmenyen. Nam!
Spill gjør livet litt artigere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar