Tapte på alle kupongene. Psyken spiller inn for oddsspillere og min var rimelig dårlig lørdag formiddag

Foran søndagens fotballkamper skal jeg se på skinnbukser, deilige, trange, svarte skinnbukser.  Jeg skal være i toppform når oddskupongene blir levert inn i morgen!

I dag var jeg i rimelig dårlig form, jeg var på grensen til deprimert på grunn av det overfylte medisinskapet mitt. At psyken betyr noe for spillere er gammelt nytt. Det skjer ett eller annet uforklarlig i hjernebarken når negative tanker får svinge seg. Jeg var supernegativ lørdag formiddag. Søndag skal jeg vare på topp, det er tross alt betydelig med penger jeg bruker på denne hobbyen.

Om det er mulig å snu negativ tankegang til positive tanker? Ja, uten tvil. For meg er litt røffe bilder den beste medisinen.

Medisin, nødvendig medisin! 

En irriterende kostbar lørdag, men det kommer alltid en ny fotballkamp. Det er flere kamper allerede i kveld, men jeg står over flere veddemål i dag. Jeg er tross alt ikke spilleavhengig.

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar