Torsdag kveld fikk TV-seerne vite hvem som vant 71° nord 2020.
Mario Riera og Steffen Torgersen kjempet om seieren i nettet på Nordkapp-platået. Finaledeltakerne svarte på spørsmål og den beste, den raskeste var Steffen Torgersen. Han vant en bil og 200 000 kroner.
Yrja Oftedahl ble nummer tre i ekspedisjonen.
Årets sesong har skilt seg ut fra de andre sesongene på grunn av koronapandemien. Hele gjengen har bodd på en båt og det er årsaken til de store byksene. Programlederen Tom Stiansen tror ikke seerne har merket så mye til dette.
Sesongen ble spilt inn tidligere i år, men har blitt sendt på TV i høst og fram til i dag.
Årets sesong av 71° nord har trukket flere seere enn fjorårets sesong. Det er TVNorge fornøyd med i tøff konkurranse om seerne.
Hele sesong 22 er tilgjengelig på Dplay.
(Først publisert på Radionordkapp.no)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar