En journalist i nettavisen iFinnmark får årets julestjerne fra Solvik_liberal. Julestjerna blir gitt fordi mannen er en av dem som følger Solvik_liberal, en av Norges mest liberale menn, på sosiale medier.
Det er veldig hyggelig å gi bort en oppmerksomhet til en trofast følger. Trekningen ble foretatt under Manchester United-kampen. På 1-3 ble det for kjedelig, at jeg like godt kunne gjøre noe fornuftig; som en trekning.
Ifjor fikk ei dame som ser fantastisk ut i skinnbukse, julestjerna. Jeg tror ikke journalisten kan konkurrere med henne, men altså; man vet aldri!
Takk for at du følger Solvik_liberal på sosiale medier!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar