Solvik gir bort en julestjerne til én av dem som følger solvik_liberal på sosiale medier, og en iFinnmark-journalist får årets julestjerne

En journalist i nettavisen iFinnmark får årets julestjerne fra Solvik_liberal. Julestjerna blir gitt fordi mannen er en av dem som følger Solvik_liberal, en av Norges mest liberale menn, på sosiale medier.

Det er veldig hyggelig å gi bort en oppmerksomhet til en trofast følger. Trekningen ble foretatt under Manchester United-kampen. På 1-3 ble det for kjedelig, at jeg like godt kunne gjøre noe fornuftig; som en trekning.

Ifjor fikk ei dame som ser fantastisk ut i skinnbukse, julestjerna. Jeg tror ikke journalisten kan konkurrere med henne, men altså; man vet aldri!

Takk for at du følger Solvik_liberal på sosiale medier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar