Solvik gir bort en julestjerne til én av dem som følger solvik_liberal på sosiale medier

I løpet av denne uken, i dag eller i morgen, vil det bli trukket ut en person som følger solvik_liberal på sosiale medier. Én av personene som er regelmessig inne på solvik_liberal på Instagram, Snapchat eller messanger får ei julestjerne i julegave.

I fjor gikk julestjerna til ei flott dame som jeg kun vet hvem er. Hun er fantastisk flott og kler skinnbukse på en fantastisk måte. Hvem som vinner i år, blir avgjort gjennom en trekning.

Jeg har en favoritt, ei veldig rød dame som hater meg. Hun stemmer SV og grafser til seg det som er av skattefinansierte penger. Hvis hun fikk bestemme i Norge, ville landet råtnet på rot. Ikke alle sosialister er idealister, noen er røde fordi de tjener på det.

Takk for at du følger solvik_liberal på sosiale medier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar