Et fristende tilbud på messanger, et tilbud jeg sikkert sier nei til i løpet av kvelden. Altså, det er såpass fristende at jeg må bruke noen timer til å tenke over tilbudet.
Parti med Wordfeud, best av tre og 5 000 kroner til vinneren. Vinner jeg overfører motstanderen 5 000 kroner til kontoen. Taper jeg, er det jeg som må betale 5 000 kroner. Altså! Man får blod i tissen av mindre enn dette!
Jeg er forresten trolig verdens verste Wordfeud-spiller. Jeg har et par tusen tap på CVen og kun ett par seire. Jeg slettet spillet i høst fordi jeg var lei hele opplegget og lovet meg selv at jeg aldri skulle mer Wordfeud, men det var før 5 000 kroner kom på bordet. Det som taler mot en konkurranse, er at jeg stort sett holder det jeg lover.
5 000 kroner! Noen mennesker er deilig spennende! Nam!
Spill gjør livet litt artigere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar