En oppsummering i Honningsvåg Supporterklubb i helgen viser at det er noen få lodd igjen i julelotteriet.
Odd Johnsen og Kjell Andreassen, henholdsvis leder og styremedlem i Honningsvåg Supporterklubb, tror det blir fritt for lodd i løpet av denne uken.
På grunn av koronapandemien har supporterklubben i år solgt lodd digitalt. Lotteriet består av 4 000 lodd med en snøskuter som førstepremie.
Lotteriet blir trukket på lillejulaften og trekningen blir offentliggjort i Radio Nordkapps julesending.
(Først publisert på Radionordkapp.no)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar