Kun få lodd igjen i julelotteriet

En oppsummering i Honningsvåg Supporterklubb i helgen viser at det er noen få lodd igjen i julelotteriet.

Odd Johnsen og Kjell Andreassen, henholdsvis leder og styremedlem i Honningsvåg Supporterklubb, tror det blir fritt for lodd i løpet av denne uken.

På grunn av koronapandemien har supporterklubben i år solgt lodd digitalt. Lotteriet består av 4 000 lodd med en snøskuter som førstepremie.

Lotteriet blir trukket på lillejulaften og trekningen blir offentliggjort i Radio Nordkapps julesending.

(Først publisert på Radionordkapp.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar