Dævelen! Hun skjønte at jeg mente henne! Skinnbuksebilde og bingoblokk! Nam!

Se for deg at du våkner slik unge menn bruker å våkne. Du liker i utgangspunktet både skinnbukser og spill. Du åpner messanger. En av meldingene er fra ei kvinne du ikke kjenner. I meldingen er hun kledd i svart skinnbukse og rød genser. Hun viser smilende frem to bingoblokker til radiobingo. Nam! Altså nam og blodfattig!

Fy flate, for ei deilig dame! Uvirkelig!

Jeg kjenner henne ikke, men skrev en bloggpost etter at hun ringte inn på radiobingo før jul. Stemmen var sexy og navnet var ukjent. Jeg søkte navnet opp på sosiale medier og fikk sett bilde av henne. Sykt pen dame! I dag har hun sendt et bilde av seg selv i skinnbukse med to bingoblokker. En rå reaksjon på min nysgjerrighet!

Om jeg skal flørte med henne? Nei! Jeg stinker på å flørte, er trolig blant verdens verste på akkurat det. Jeg sendte et smiletegn med ordet «nam». Det får holde. Hvis hun vinner i kveld i Radio Nordkapps radiobingo kommer jeg til å juble på direktesendt radio, tror jeg.

Jul eller ikke, Radio Nordkapp har radiobingo i kveld klokken 21:00. Hvis ikke lykketallpotten går i kveld, skal pengene ut i Radio Porsanger onsdag klokken 21:00. Spennende, veldig spennende! Skikkelig pirrende!

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Dessuten er radiobingo veldig spennende, utrolig givende faktisk. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar