Du har en veldig sexy stemme når Solvik søker deg opp på sosiale medier

Det skjer sjelden at det kommer en oppringing fra en bingospiller som er totalt ukjent for undertegnede. Når det skjer og stemmer er veldig fin, over gjennomsnittet sexy, kan det hende at jeg søker innringeren opp på sosiale medier. Jeg vil gjerne se hva som skjuler seg bak stemmen.

I dag skjedde det.  Navnet til en innringer var ukjent og stemmen var uimotståelig fin. Jeg ba henne nesten på direktesendt radio om å snakke mer, snakke mye mer.  Da sendingen var over, riktig nok ti minutt etter skjemaet på grunn av mange innringere, søkte jeg henne opp. Jeg fikk sett ansiktet bak den fine stemmen. Nam! Skikkelig nam!  «Fotomodeller» spiller radiobingo!

Jeg sender aldri melding til ukjente jeg søker opp. Jeg nøyer meg med å se et bilde før jeg logger av. Når du er så dårlig som jeg er på flørt, er det lurest å holde seg helt unna. Jeg er veldig god på ruspolitikk, skatter og avgifter, spillpolitikk, kutt i skattefinansierte budsjett, verneplikten og privatisere skattefinansierte ordninger.  Jeg stinker på sosial kontakt med fremmede jenter eller damer. Denne delen av livet har jeg av ulike grunner bortprioritert og det er helt greit egentlig. Det er likevel fascinerende å høre flotte stemmer. På den måten er radio bedre enn TV, vi vet liksom aldri hva som skjuler seg bak de ulike lydene som går på lufta.

I dag fikk jeg et nytt bekjentskap, altså en ny stemme, gjennom radiobingo. Jeg forventer at hun spiller bingo flere ganger!

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Dessuten er radiobingo veldig spennende, utrolig pirrende faktisk. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar