Alle i Nordkapp-samfunnet, samfunnet skribenten bor i, som har gullodd fra bedrifter i Honningsvåg Handel og Industriforening, bør levere inn loddene i løpet av denne uken.
Fredag kveld skal Honningsvåg Handel og Industriforening trekke vinnere som får 10 000 kroner i premie i gullotteriet. Trekningen blir foretatt i Radio Nordkapps kveldssending. Og ja, det blir spennende!
Personer med lodd leverer loddene inn hos Rema 1000 og Extra.
Gullotteriet er ett av tiltakene for å få befolkningen til å benytte lokalt næringsliv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar