Solvik og paven med en felles interesse, Instagram-rumper

Altså! Paven er mann, paven har blod og paven liker naturlig nok rumper. Hvorfor et sabla styr fordi paven har likt et bilde til en brasiliansk lettkleddmodell på Instagram?

At lettkleddmodellen viser rumpa, gjør hjertet på Instagram naturlig. Hvis jeg fulgte bikinimodellen Natalia Garibotto, ville jeg gjort det samme som paven.

Vatikanet regner dette, ifølge TV2, som en Instagram-tabbe og har startet etterforskning av hendelsen eller handlingen. Herregud! Vatikanet dere er for kjedelige, for konservative!

Ja, jeg og paven har ulikt syn på gud. Han tror på det gudommelige, mens jeg mener det er oppspinn fra A til Å. Vi har likevel en felles interesse, Instagram-rumper. Nam!

Jeg skulle spilt på oddsen akkurat nå sammen med spillkompisen Kjell Andreassen, men forsker på om paven har likt flere «grisebilder» på Instagram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar