Dame truer med frekk video under radiobingoen

Ei veldig søt dame skribenten har kontakt med, en programleder, truer med å sende en frekk video i kveld mellom klokken 21 og 22. Det er timen jeg sitter i Radio Nordkapps studio og har radiobingo. Sist hun sendte video under radiobingoen ble jeg satt ut, bokstavelig talt satt ut.

Jeg forebygger en flau sitasjon og har allerede bestemt at jeg legger mobiltelefonen igjen på pulten utenfor studioet. Jeg skal ikke se grisevideo mens jeg sitter på direktesendt radio. Basta!

Det blir forresten en spennende bingo i kveld. Vi spiller om 107 000 kroner og én av spillerne kan vinne 103 500 kroner i spill fire, rekke tre. Det er fryktelig pirrende å spille om lykketallpotten.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar