Herregud så rått! Bonuspotten på cirka 4,3 millioner kroner på tippekupongen skal ut!

Skribenten har ikke sett på dagens tippekupong, likevel kribler det i magen. Norsk Tipping skal betale ut bonuspotten på cirka 4,3 millioner kroner. Høyre premier gir en ekstra pirrende opplevelse!

 Sørg for at du er med i spillet, du bør levere tippekupongen i dag. Med flaks og dyktighet kan du være landets beste tipper! Det er mulig å tippe godt med lav innsats, for eksempel 16 kroner. Tippekupongen gjør lørdag ettermiddag og kveld ekstra spennende!

Jeg har levert tippekupong fra jeg var en veldig ung gutt. De første årene finansierte foreldrene spillet. Jeg mener bestemt at vi inngikk en avtale om fordelingsnøkkel, men det er mulig muttern og fattern er uenige i dette. Én av gangene glemmer jeg aldri! Det var lørdag ettermiddag og tippekamp på NRK. Jeg hadde, på vegne av meg selv og gamla, levert inn kupong. Tippekampen var over og resultatene tikket inn. Jeg hadde elleve rette tippetegn og manglet kamp nummer ni, Birmingham mot Huddersfield. På grunn av et eller annet rundt stadion ble avspark forsinket i denne kampen På min kupong var det hjemmeseier.  Jeg var alene hjemme og kunne ikke sitte rolig i stolen. Kampen endte 2-2 og tippetegnet U. Premieprognosen for 12 rette var over 300 000 kroner. Det var mye penger for en veldig ung gutt. Vi fikk utbetalt litt over 10 000 kroner.  Det hører med til historien, ifølge avisene på mandag, at Birmingham ledet og Huddersfield utlignet like før slutt. Av de uforglemmelige minnene med fotballveddemål er det denne kupongen jeg husker best. Noen få minutt fra flere hundre tusen kroner. Huff og nam.

Tippekupongen har gjort livet artigere, og jeg har det ganske hyggelig til vanlig. Jeg leverer selvsagt tippekupongen i dag også, og bonuspotten på cirka 4,3 millioner kroner gjør det ekstra pirrende! Norsk Tipping fordeler summen på alle som har 12 riktige tippetegn. Innleveringsfristen er satt til klokken 15:55. 

Tippekupongen er ufarlig! Du blir ikke spilleavhengig av spillet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar