En elendig oddsdag endte godt! Bom på 19 av 29 fotballkamper!

Det er så dårlig spilt, at det er vanskelig å beskrive innsatsen med ord. En skikkelig dårlig oddsdag er heldigvis over!

Jeg, og Nordkapp Odds og Utvikling, altså meg selv og Kjell Andreassen, har i løpet av dagen spilt på 29 fotballkamper. Samlet sett ble det treff på ti av kampene, men kun én kupong gikk inn. For mye penger forsvant fra kontoen til Nordkapp Odds og Utvikling i dag. For egen del ble det økonomisk balanse.

Jeg spilte på åtte fotballkamper, totalt ble det fire treff. Den siste kupongen, seier til Real Madrid og Inter, sørget for at jeg har salt i suppa i morgen.

Nordkapp Odds og Utvikling tapte alle de spilte pengene. Av 21 kamper ble det seks treff. En av kupongene endte med syv bom på åtte kamper. Det er flaut, rett og slett flaut! Hvis jeg skal sammenligne spillene til Nordkapp Odds ut Utvikling med en ulykke, er flykrasj en god sammenligning.

Hobby

Oddsen er en hobby på lik linje med frimerker, modellfly, vin eller veteranbiler. Sjarmen med denne hobbyen er statistikkbasen, evalueringen av spillene. Dagens oppsummering viser veldig dårlig spill, men det gir læring. Mange av oss som bruker mye tid på veddemål, ønsker å være så gode som mulig. Vi ønsker forbedringer, og for Solvik/Andreassen er det rom for enorme forbedringer.

Nye muligheter i morgen, og takk og pris for det! Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar