Bingospiller til Kjell-Bendik Pedersen: -Solvik, Norges beste bingovert

Jeg hørte Kjell-Bendik Pedersen snakket i telefonen, men la ikke merke til hva samtalen handlet om. Etter samtalen henvendte han seg til meg med følgende beskjed.

--Jeg skulle hilse fra bingospilleren (Jeg husker ikke navnet på dama). Hun mener du er Norges beste bingovert, sa Pedersen til meg.

Jeg kikket opp fra PC-skjermen og svarte:

--Åja.

Jeg er på lufta i Radio Nordkapp med en ny radiobingo klokken 21:00. Nam!

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Dessuten er radiobingo veldig spennende, utrolig pirrende faktisk. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null!

Radiobingo er en del av det regulerte markedet for spill i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar