Når Kjell Andreassen slår i bordet, tramper i gulvet og krever at vi setter penger på kampen. Objektet med 2,70 i odds gikk inn. Nam!

Kjell Andreassen, min spillekompis på cirka 71 grader nord, hisser seg sjelden opp. Som regnskapsmann med tall og kalkulator må han forholde seg rolig i de fleste situasjoner, noe han gjør. Eller i dag var et unntak.

Vi hadde funnet to objekt i oddsmenyen hos Coolbet, Manchester United-seier og Juventus-seier. Jeg var mer enn fornøyd med oddsen. Andreassen derimot ville ha med Wigan-seier i hjemmekampen mot Stoke. Jeg nektet, blånektet. Min spillekompis slo i bordet og trampet i gulvet. Han mente det var en gavepakke, en gave med 2,70 i odds. Jeg prøvde meg på diplomati, noe Andreassen vanligvis foretrekker. Jeg foreslå gardering 1,x, noe som ga en odds på 1,55. Andreassen ble sint, han krevde Wigan-seier på kupongen. Wigan slo Stoke 3-0 og vi tjente en god slump med penger som står på kontoen hos Coolbet. Nam.

Hva vi skal gjøre med alle pengene? Helt sikkert nye veddemål i morgen, med eller uten en krangel.

Oddsen gjør livet litt artigere og spesielt når gode kombinasjoner går rett hjem. Kjell Andreassen, takk for at du ble sint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar