Spørsmål fra leser: -Frykter du spilleavhengighet, Solvik?

Jeg har fått et spørsmål fra en leser, kanskje et spørsmål inspirert av artikkelen «Vegard Forren innrømmer gamblingsproblem og problemene har kommet underenerettsmodellen».

-Frykter du spilleavhengighet, Solvik?
Svar: Nei! Jeg har spilt siden jeg var en ung gutt og dette har vært uproblematisk for meg. Jeg bruker spill som hygge og underholdning. Jeg bruker relativt små summer, selv om summene blir høyere med gevinster til spillekontoen. Jeg tror at ideologien min, liberalisme, sørger for at jeg aldri blir spilleavhengig. Som liberalist skjønner jeg at frihet betyr masse ansvar, og jeg tar ansvar for mine handlinger.  Og ja, jeg kan ha perioder uten spill; for eksempel landslagsperiodene. Om jeg tjener penger på spill? Nei!

Litt frihet er aldri nok, og i alle fall ikke for en av Norges mest liberale menn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar