Om du føler deg spilleavhengig når du våkner klokken 13, rett til PCen og setter penger på to fotballkamper som begynner klokken 13:30?

Om jeg er spilleavhengig? Neida! Jeg satte ikke penger på kampene i går kveld eller i natt og jeg visste avspark er klokken 13:30. Ettersom jeg våknet noen minutt før fristen gikk ut var valget rimelig enkelt. Jeg karvet meg til PCen, og satte kombinasjonen seire til Hamburger SV og Stuttgart. Oddsen på to av de beste lagene i 2. Bundesliga var grei i møtet med bunnlagene SV Wehen Wiesbaden og Dynamo Dresden. Som en religiøs mann ville sagt det, en gave fra gud.

Hvis Hamburger SV og Stuttgart avgir poeng, er dette sløsing av penger selv om det kun er innskuddet som eventuelt går tapt. Jeg får uansett 90 spennende minutt på en veldig døl søndag i slutten av mai.

Oddsen gjør livet litt artigere. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Jeg bruker Comeon.com, en av de kommersielle aktørene i markedet som norske politikere misliker som pesten. Om jeg bryr meg om det? Nei!

Våkne noen minutt over klokken 13 ja, du føler deg som en veldig ung gutt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar