Lader opp til radiobingo i slike omgivelser

Etter en fæl vinter i deler av Finnmark har våren inntatt Norges nordligste region i dag. I slike omgivelser lader jeg opp til radiobingo i Radio Porsanger. Jeg er på lufta klokken 21:00. Nam!

Ubeskrivelig deilig vær, på cirka 71 grader nord. 

Har lyst på en perfekt sending
I dag har jeg lyst å lage en perfekt sending, i seg selv vanskelig. For oss som er kritiske til egne prestasjoner, finner jeg alltid noe som kunne vært bedre. Dessuten er radiobingo et samspill mellom meg og spillerne. Er det spillere som roter med tall eller bongnummer går det utover kvaliteten på sendingen. I dag skal jeg gjøre mitt ytterste for lytterne! #Solstikk

Jeg har forresten 107 000 kroner på bordet. Alle forutsetningene er tilstede for en god og spennende radiobingo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar