Bonus er en fordel, bonus reduserer egne utgifter til spill

Norske politikere, norske formyndere er skeptiske til innskuddsbonus. Med et lisenssystem vil det trolig bli forbudt med slik bonus i det regulerte markedet. Et eventuelt forbud vil være en av årsakene til at en del nordmenn fortsatt vil bruke penger i det uregulerte nasjonale markedet med ny politikk. Innskuddsbonus er en fordel for oss som liker spill, hygge og underholdning.

Formyndere mener innskuddsbonus og gratisspinn blir brukt for å få deg til å spille mer. Dette er årsaken til at Norsk Tipping dropper en slik fordel, ifølge nettstedet til den statlige bookmakeren.

Skribenten liker bonus. Bonusordning sørger for at jeg bruker mindre av egne penger på spill. Det var nok systemet med bonus som var årsaken til Comeon.com ble valgt som min faste bookmaker. Comeon var god på bonus, men har blitt dårligere med tiden. Når de gir penger til spill, blir mine egne utgifter naturlig nok lavere. Det bookmakeren bidrar med slipper jeg å ta fra egen konto. Jeg brukte lang tid på utregningen om bonus og konklusjonen er at ordningen er besparende for spillerne.

I et marked med nokså fri konkurranse er bonusordninger like naturlig som joggesko på joggetur.

Litt frihet er aldri nok!

En liberal spillpolitikk er god spillpolitikk og politikken blir aldri for liberal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar