Oppvekstsjefen i Nordkapp skal spille radiobingo

Det er ikke uventet at sosialdemokraten Siv Kathrin Hjellnes, oppvekst, velferd og kultursjef i Nordkapp, mener unge Solvik tar feil, men desto hyggeligere er hennes konklusjon. Hun skal spille radiobingo! 

I en kommentar på Facebook kritiserer hun unge Solvik, riktig nok mildt kritikk.
--Du tar feil når du skriver at bingo på Radio Nordkapp ikke er avhengighetsskapende. For det er den! Blir stadig sittende å høre på. Uten å ha spilt sjøl. Skal begynne med det nå, har Siv Kathrin Hjellnes skrevet på Facebook.com.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! 

Opplading
Jeg ser ikke bort ifra at jeg og frøken Hjellnes har samme type opplading til kveldens radiobingo i Radio Porsanger, uten at jeg vet sikkert. Vi begge går/jogger trimturer og jeg får av og til kjeft når hun ikke møter meg på Nordvågveien. Hun mistenker unge Solvik for å skulke, men hallo. Skulke, jeg? Never!

Jeg er på lufta i Radio Porsanger klokken 21:00 i kveld. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar