Nå skal unge Solvik, Bjørn Øyen og Åshild Ravlo bli «rike» på oddsen

Perfekt opplegg for litt spill på oddsen! Rett og slett perfekt opplegg!

Unge Solvik har i dag fått haik hos to personer som kjørte gratis. Duoen tok ikke betalt for en tur som var usedvanlig hyggelig. Å tilbringe noen timer i bil sammen med Bjørn Øyen og Åshild Ravlo var velbrukte timer.

Det som er ukjent for Åshild, er at unge Solvik som veldig ung var litt redd henne. Hun var skatteoppkreveren i Nordkapp. Ja skatter og avgifter har alltid vært en av mine svakheter. Som liberalist betaler jeg aldri min skatt med glede. Jeg har alltid trodd at skatteoppkreveren i kompani med en som mener skatter tyveri, betyr kollisjon. Det gikk forbausende bra, i alle fall i dag!

Ettersom Bjørn Øyen og Åshild Ravlo ville betale bensinen, setter jeg inn litt penger på spillekontoen hos Betsson. Jeg tror innskuddet blir på 300 kroner, 100 kroner for hver av oss. For pengene velger jeg ut såkalt sikre kamper på oddsen. I begynnelsen gjør jeg dette uten noen form for kontakt med Øyen og Ravlo, men hvis det blir bra med penger på konto må jeg etter hvert samkjøre spillene med Bjørn Øyen. Han er forresten litt nerdete, han er en skikkelig Tottenham-supporter. Baksetet i bilen var pyntet med Tottenham-skjerf. Altså, hallo!

Blir det skikkelig mye penger på spillekontoen hos Betsson, må Solvik og Øyen ta Ravlo med på rådslag. Som tidligere skatteoppkrever vil jeg anta at hun vil vi skal følge boken til punkt og prikke, altså betale skatt for et eventuelt uttak. Om prosjektet kommer så langt at vi involverer Ravlo og betaler skatt, er i skrivende stund umulig å vite. Oddsen er risikosport!

Godtgjørelsen for dagens biltur ligner eller etterligner prosjektet tidligere omtalt på dette nettstedet. Prosjektet går enkelt og greit ut på innskudd på 100 kroner. Velg objekt med lav odds, cirka 1,10. 90 spill og alle pengene i hvert spill skal gi godt over 500 000 kroner i fortjeneste. Rått å tenke på! 300 kroner i innskudd betyr færre enn 90 spill for en fortjeneste på over en halv million kroner. Nam!

Ole Dyrstad har satt opp regnestykket, Kjell Andreassen har dobbeltsjekket tallene og Stig Erling Kristiansen har satt tallene inn i excel.
(For større versjon, trykk på bildet) 

Hvis Solvik, Øyen og Ravlo tjener godt med penger på oddsen, leser du først om det på dette nettstedet.

Dagens spill på prosjektet er under 3,5 mål i kampen mellom Lyon – Juventus. Ja, jeg kjenner forventningspresset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar