Heramb er en god venn (Oddsen, politikk, Love Island og Ravlo)

Hva skjer når du taper fryktelig mange tusen på oddsen? Jo, regnskapsfører Kjell Andreassen, for øvrig også spillkompis, ringer. Den siste du vil snakke med etter et stort tap, er regnskapsføreren. Du besøker liksom ikke lensmannskontoret for kaffe etter lang tid i fengsel. Omtrent sånn er en samtale med regnskapsføreren når du har sløst bort en god del penger.

Den sosialdemokratiske kvinnelige politikeren fra Arbeiderpartiet, sendte meldinger om Love Island, etter oddstapet. Tradisjon tro kom sosialdemokraten med krav: --Nå stemmer du på Nora, du stemmer én gang per dag.

Når hun gir inntrykk av at vi er i samme båt, betyr det i realiteten at hun vil være kaptein og jeg må ro.

Den søteste meldingen i kveld etter at jeg følte meg peise blakk, kom fra kompisen Asle Heramb. Det kaller jeg solidarisk, ekte solidaritet.

Også sendte jeg nok litt for mange meldinger til Bente Ravlo. Trøsten er at nå har hun opplevd meg seriøst jentesur, sånn skikkelig bitter.

Om jeg spiller på nytt igjen i morgen? Garantert! Spennende opplevelser setter en ekstra spiss på hverdagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar