Et eksplosivt blodtrykk akkurat nå

For en mann med høyt blodtrykk er det «guds lykke» at kontortiden på legekontoret er på dagtid, og at jeg er et par kilometer unna en lege som mer enn gjerne vil måle blodtrykket.

I kveld har jeg ganske mye penger på Liverpool-seier og 1x i kampen mellom EintrachtFrankfurt - FC Union Berlin. Det gjør vondt, men er deilig smerte. Det er denne følelsen som er årsaken til at jeg bruker tid og penger på veddemål. Følelsen er sinnssyk rå!

Taper jeg pengene er det overskudd som forsvinner. Går kupongen inn har jeg en større sum på spillekontoen til tirsdagens Champions League-kamper. #Skremmende, #Nam.

Jeg bruker Comeon.com, en av de mange flotte kommersielle aktørene i markedet.

Oddsen gjør fotballkamper utrolig pirrende! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar