Tora
Helgesen, leder i Senterungdommen Nordkapp, er kjempefornøyd med arrangementet.
Da Radio Nordkapp var innom natt til lørdag hadde det på det meste vært 47
ungdommer innom partyet. Det var mange barn og ungdommer fra 4. til 7. klasse
som brukte kvelden og natten til spill i fellesskap med andre.
Helgesen
forteller at de yngste blir hentet av foreldre i løpet av natten. Radio
Nordkapp snakket med ungdommer som skal være på Turn helt til lokalet stenger
på lørdag. I vår runde i lokalet oppdaget vi ingen trøtte deltakere.
Det
var mange deltakere som spilte Fortnite, et overlevelsesspill med handling lagt
til en åpen verden.
(Først
publisert på Radionordkapp.no)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar