Da
det norske herrelandslaget spilte kamper i Trondheim under EM, var det ingen
reklameskilt for utenlandske bookmakere. Da Norge spilte landskamp mot Ungarn i
Malmø fredag kveld, var Unibet godt synlig i hallen med banereklame.
Reklameskilt både TV-seere og publikum la merke til.
Det
har ikke blitt meldt om noen alvorlig skadde mennesker etter at Unibet viste
seg fram for det norske publikumet i Sverige.
I
Norge er det formyndere som styrer landet!
Norge
vant forresten kampen mot Ungarn 36-29 og Hege-Beate Tauselv, håndballeksperten
på cirka 71 grader nord, kan skrive nok et godt tips på sin CV.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar