Du sitter i studio, du har radiobingo og plutselig ser du bilde av den flotte jenta

Jeg skriver sjelden eller aldri med unge ukjente jenter, bortsett fra svarer på spørsmål hvis det kommer spørsmål om noe viktig og gir smiletegn på skinnbuksebilder. Ja, se bort fra Sunniva på cirka 71 grader nord. Vi kan utveksle musikktips, men det går mest i Kim Larsens «Kjøp en banan».

Årsaken til at jeg unngår unge jenter sier seg selv. Som godt voksen mann er unge jenter helt utelukket, det er forbudt område. Når unge Solvik ga blaffen i unge jenter som ung blir dette aldri et prioritert område som voksen.

Mandag kveld satte jeg i Radio Nordkapps studio og hadde årets siste radiobingo. Ettersom jeg er rutinert kan jeg fordrive tiden med mye rart under en sending, også bla igjennom Snapchat-historier. Jeg hadde vannflaska i munnen og bladde igjennom bilder og korte videoer. Da jeg kom til et bilde av tre unge jenter på Musikkshowet på Turn, sølte jeg vann over store deler av skjorta og litt av buksa. To av jentene på bildet var veldig fine, den tredje så fantastisk ut. Hun var amazing, men jeg kjente henne ikke igjen. Jeg sendte melding til avsenderen og spurte etter navnet på jenta som slo meg ut på direktesendt radio. Jeg fikk svar, og skrev som sant var: -Hun ser ut som en fotomodell!

Hvis jeg var gjest på Turn i kveld, noe som egentlig var planen helt til jeg skjønte at det var radiobingo, ville jeg bedt jenta om autografen. Fotomodell-følelse på cirka 71 grader nord, det er rått!

Bortsett fra vannflaska var radiobingosendingen grei. Dessverre var det ingen av spillerne som vant 103 500 kroner, noe som betyr ny mulighet for stor pengepremie ved neste korsvei.

Til lesere som vet lite om revy- og showmiljøet i Nordkapp. Det er unikt og fantastisk. I løpet av romjulen har Honningsvåg Turn & Idrettsforening, Nordvågen Brass og Honningsvåg Musikkforening hatt fem forestillinger fra 2. juledag og fram til i dag. Får du noen gang muligheten til å oppleve en Honningsvåg-jul, benytt sjansen. Det vil bli minner for livet på grunn av revyene og showet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar