Oddstips fra Thailand

Hvordan i all verden skal jeg forstå noe av dette, kjære?

Unge Solvik er inne i en grusom oddsperiode. Jeg blir fysisk kvalm av alle de dårlige veddemålene på Comeon og Coolbet. I et desperat forsøkt på å vinne penger, tok jeg kontakt med ei veldig pen dame; sånn ordentlig sexy dame fra Thailand som også tror på Buddha. Buddha er for øvrig fantasi og eventyr på lik linje med vår gud, men religionsfriheten er viktig.

Tipset kom det, men det er nokså uforståelig for en nordboer. Kjære, dette må du oversette til engelsk altså. 
Oddstipper May. Nam! 
Forbud
Det meste av gambling er forbudt i Thailand, men forbud betyr et enormt illegalt marked. De som tror på forbud i Norge bør reise til smilets land. Forbud betyr et eldorado for tilhengere av det svarte markedet.

Om jeg og May vinner på dette oddstipset, deler vi gevinsten. Ja, jeg føler meg ganske desperat når «Buddha må bidra med hjelp» til oddsen.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar