Når oddsen er nærmere to på Manchester United-seier er det vanskelig å la vær

Herregud så mange spill jeg har tapt på Manchester United de siste årene. Nei, jeg har ikke et hat-forhold til Liverpools rival. Tvert imot er Manchester United en av klubbene jeg ofte velger på oddsen. Da Alex Ferguson var manager ble det gevinster og inntekter, men de siste årene har pengene flydd ut av spillekontoen på grunn av sviktende resultat for klubben med mange Premier League-titler.  

Jeg er ikke forberedt på at Uniteds glansperiode kan være over og det vises på oddskuponger. Det er noe som skjer i hode mitt når oddsen på Manchester United-seier er nærmere to eller over to. Jeg tror jeg sammenligner en høy odds med avkastning fra banker og aksjer. Både banker og aksjer er sikrere enn spill på oddsen.

Da jeg oppdaget oddsen på Manchester United-seier i dagens kamp mot Norwich, fikk jeg blod i tissen. Ja, jeg satte penger på seier til Ole Gunnar Solskjærs lag. Hvor vanskelig kan det egentlig være å slå Norwich? Eller det spørsmålet stiller jeg ikke bruttern som er Manchester City-supporter. Norwich slo nemlig Manchester City, 14. september 2019.

Norwich – Manchester United har avspark klokken 17:30. Oddsen på borteseier varierer fra 1,90 til vel to hos aktørene i det norske markedet. Det er veldig godt betalt, etter min mening. Om Manchester United vinner? Det er langt fra sikkert. Det er en klubb som var god som møter Norwich til dyst i Premier League.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar