- Nå skjelver jeg så jeg nesten mister mobilen

Noen av historien Norsk Tipping deler på eget nettsted om reaksjoner fra vinnere, er fantastiske. Det er deilig når lykke skinner fra hovedkontoret på Hamar.

Extra-kandidaten var ekstra lykkelig, så lykkelig at hun nesten mistet mobiltelefonen i gulvet.

--Uff, nå skjelver jeg så jeg nesten mister mobilen, Det er ingen fare, dette er bare helt fantastisk. Noe sånt har jeg aldri opplevd, sa damen, ifølge NorskTippings nettsted, da hun fikk vite at hun allerede hadde vunnet inngangspremien på 330 945 kroner.

Drammens-dama fikk ett tall på brettet og premien steg til 827 370 kroner. Vinneren var veldig fornøyd etter sendingen.

Extra er et populært statlig spill med jevn omsetning uke etter uke. Omsetningen i dag var 13 620 800 kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar