Børvik tipper ikke, han har fasiten

I en samtale med Andreas Børvik, en mann fra Honningsvåg som er politiker, trener, fotballsupportere, entertainer, quizvert og har ei veldig hyggelig dame, fikk jeg et oddstips. Jeg publiserte en bloggpost om tipset nøyaktig klokken 17:00. Samtalen skulle i utgangspunktet handle om Turn, men vi kom selvfølgelig innom gambling. Når jeg skal snakke med Børvik bør jeg aller helst få tak i han når han har dårlig tid, ellers glir samtalene ut.

Børvik garanterte over 1,5 mål til Jönköpings Södra i kampen mot Västerås SK. I begynnelsen av 2. omgang tok Jönköpings Södra ledelsen 2-0 og tipset til Børvik var inne.

Like før slutt er stillingen 2-1. Jeg burde ikke droppet rådet Børvik ga. Jeg satset nemlig alle pengene mine på hjemmeseier. Tre minutt før slutt er stillingen 2-1 og det er fryktelig spennende. Å satse alt av penger på et Superettan-oppgjør kan regnes som sykdom, men det er herlig å være syk!

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar