Hva gjør jeg om Andreassen vil kjøpe seg inn i kupongen for 5 000 kroner?

Unge Solvik har Kjell Andreassen fra Honningsvåg som spillkompis. Vi bruker Coolbet, en av aktørene norske formyndere misliker. Jevnlig har vi samtaler om spill.

I den neste samtalen kommer jeg til å fortelle Andreassen, at jeg har gjort det bra i prosjektet hos Betsson.com. Jeg startet med 100 kroner og skal spille på objekt med lav odds, såkalte sikre spill. Jeg har kommet godt opp på premiestigen, men er fortsatt langt unna målet på vel 531 000 kroner.

Sist jeg gjennomførte prosjektet ville Andreassen kjøpe seg inn i kupongen. Jeg skulle få alle eiendomsrettighetene til kupongen, altså styre alt. Jeg sa nei. På den neste kampen bommet jeg og alle pengene var tapt. Ja, det var irriterende at jeg timer før tapet sa nei til oppkjøp.

Jeg antar at Andreassen nok en gang vil prøve å kjøpe seg inn. Hvis han kommer med bud på 5 000 kroner kan det bli vanskelig å si nei. Jeg husker jo godt hva som skjedde sist.

I prosjektet skal jeg levere inn spill med lav odds, såkalte sikre objekt uten at noe er sikkert på oddsen. 90 spill til 1,10 i odds skal gi vel 531 000 kroner, noe skjemaet viser. Ja Ole Dyrstad har satt opp regnestykket, og Kjell Andreassen har dobbeltsjekket tallene og satt summene inn i skjema. Stig Erling Kristiansen har brukt PCen og fått tallene inn på exel.

Innskudd på 100 kroner, altså hyggespill, kan gi spennende opplevelser. At mange politikere misliker dette, gir jeg blaffen i. En liberal spillpolitikk er god spillpolitikk, og politikken blir aldri for liberal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar