Gode skritt mot 531 000 kroner

Jeg driver et prosjekt med spill på oddsen som skal gi vel 531 000 kroner i fortjeneste. Jeg kommer aldri i mål, men det er spennende å se hvor lenge en innsats på 100 kroner rekker.

Under dagens arbeidsinnsats på jobb, for øvrig en veldig hektisk dag, satset jeg penger på en tenniskamp med veldig lav odds. Ja da, spillet gikk inn. Du føler deg bra god når du treffer i spill etter spill hos Betsson.

Tipset om tenniskampen fikk jeg på Twitter.com via @tomacro1989.

I prosjektet skal jeg levere inn spill med lav odds, såkalte sikre objekt uten at noe er sikkert på oddsen. 90 spill til 1,10 i odds skal gi vel 531 000 kroner, noe skjemaet viser. Ja Ole Dyrstad har satt opp regnestykket, og Kjell Andreassen har dobbeltsjekket tallene og satt summene inn i skjema. Stig Erling Kristiansen har brukt PCen og fått tallene inn på exel.

Norske formyndere misliker internasjonale aktører, eller Betsson som jeg bruker til prosjektet. 100 kroner i innskudd er uproblematisk, og burde selvfølgelig vært velsignet på Stortinget. . Om jeg bryr meg om formynderne? Niks!

Kanskje man klarer å finne et nytt spill i ettermiddag/kveld slik at man kommer enda nærmere 531 000 kroner?  Gambling beriker liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar