Hva gir du ei dame som har det meste, i bursdagsgave?

Sjelden har jeg sluppet unna en bursdagsgave billigere enn i dag. Følte nesten at jeg ranet skuffen til Radio Nordkapp da jeg kjøpte tre gavekort til radiobingo for 300 kroner.

Jeg fikk klar beskjed fra dama om at jeg måtte ikke kjøpe noe kostbart, og blomsteroppsatser var hun lei av. Jeg tenkte, tenkte, tenkte og kom plutselig på radiobingoblokker som bursdagsgave. Det fineste var at dama ble gladere enn jeg har sett på lenge for en bursdagsgave. Herlig!

Radio Nordkapp er en lokalradiostasjoner som har gavekort til radiobingo. Kjøp gavekortet og mottakeren kan bruke kortet når hun/han/det vil. Flere lokalradiostasjoner bør begynne med det samme. Faktisk ganske smart, omtrent som unge Solvik følte seg i dag.

Radiobingo er et herlig spennende spill og en viktig inntektskilde for mange lokalradiostasjoner i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar