Jentesur

Herregud, lørdag 29. desember ble en ganske kostbar dag på oddsen. Kostbar ut fra min økonomiske målestokk på spill. Jeg var grinete i går kveld, faktisk ordentlig jentesur. Jeg var spent på hvordan formen var da jeg våknet i dag, endelig er humøret tilbake slik det skal være. Noen timer med søvn var medisin.

Jeg tapte 8 250 kroner på en oddskupong. Selv om det reelle innskuddet var på 300 kroner, var det sykt at jeg kunne se 8 250 kroner forsvinne under kampen mellom Tottenham og Wolverhampton. Det verste er at jeg var så sikker på hjemmeseier, at jeg ville foretatt samme veddemålet på nytt om jeg fikk sjansen.

Jeg og Kjell Andreassen tapte 100 kroner, 744 kroner og 1000 kroner. Surt det også på toppen av 8 250 kroner.

Om tapene går utover privatøkonomien? Nei! Når jeg spiller bort slike beløp eller når jeg og Andreassen spiller bort slike beløp, er det penger vi har vunnet som forsvinner. Ingen, absolutt ingen, bør spille for mer penger en de har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar