Tro om kona vet for en villing han er? :-)

Ja da, humøret til skribenten er bunn i bøtta akkurat nå. Det blir jo ikke bedre med en spillekompis som kaster penger ut av vinduet, riktig nok med Solviks godkjennelse.

Hva skal jeg si om spillekompisen på det personlige planet? Jo han er forsiktig, veldig forsiktig. Det villeste han har gjort på styrerommet så lenge jeg har sittet i styre sammen med han, er innkjøp av kjeks. Å være forsiktig er en god egenskap, en egenskap jeg savner hos spillekompisen akkurat nå.

Ja, vi vant litt penger i ettermiddag hos Coolbet.com. I et møte eller på vei til et møte, ringte spillekompisen og ba om at vi satt deler av overskuddet på Brann-seier mot Vålerenga og Sevilla-seier mot Villarreal. Den norske kampen er ferdig, og vi har allerede tapt pengene vi vant i ettermiddag. Easy come, easy go. Man blir faktisk svett av å heie på Brann!

Jeg tror de fleste i mitt lokalsamfunn regner kompisen for å være svært forsiktig med pengene. Jeg som spiller på oddsen sammen med han, vet bedre.

Svartens Brann, men det var spennende da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar